Voorjaarstraining Schildmeer

Wanneer: zondag 7 april, van 9:30 tot 16 uur.
Locatie: Zeilvereniging Schildmeer. Roegeweg 3A, 9629 PA Steendam.
Kosten: €25,-, inclusief een warm soepje voor tussen de middag.

Kun je niet wachten om te gaan zeilen? Op zondag 7 april is het eindelijk zover! Tijdens deze voorjaarstraining gaan we een hele zondag lekker trainen op het water. De trainingen zijn geschikt voor alle niveaus, van beginners tot gevorderde en vergevorderde zeilers in de Optimist, de Splash en de Laser.

We beginnen om 9:30 uur met de voorbespreking en gaan vervolgens het water op. Zorg ervoor dat je om 9:30 uur omgekleed bent en dat je boot is opgetuigd. Tussen de middag lunchen we op de kant.

Vergeet niet om je warm aan te kleden. En voldoende eten en drinken mee te nemen.

Opgave: Je kunt je aanmelden door een mailtje te sturen naar training@zeilverenigingschildmeer.nl. Na je opgave krijg je een bevestiging van ons.