Vele handen maken licht werk

Nu het buiten weer iets frisser is geworden, heeft de Zeilvereniging een manier gevonden het weer wat warmer te krijgen.  Zoals tijdens de Schildweek is aangegeven zijn we ondertussen gestart met de voorbereidende werkzaamheden voor de nieuwbouw van de botenloods. Aansluitend zal in het voorjaar van 2019 de kleedkamers worden uitgebreid. De plannen hangen sinds de Schildweek in onze clubruimte. Via de website en de nieuwsflitshouden wij u op de hoogte van de stand van zaken. Op dit moment ligt er een strand bij onze clubruimte voor de deur. De komende tijd staat er veel op de planning waar wij hulp voor nodig zijn:

• Vrijdagavond 31 augustus: vanaf 18.30 tijdens de training, uitscheppen/uitvlakken fundatie en deels plaatsen fundatie blokken. Zelf scheppen mee, deels ook aanwezig. Iedereen welkom!
  • Zaterdag 1 september vanaf 9.30 uur, plaatsen fundatie blokken(piepschuim) en beton ijzer. Ongeveer 4 mensen.
  • Zaterdag 29 september, vanaf 9.30 uur gaan we de staal frames in elkaar zetten en plaatsten, hiervoor zijn we 4 handige mensen nodig i.v.m. de veiligheid!
  • Zaterdag 6 oktober, vanaf 9.30 uur gaan we de staal frames in elkaar zetten en plaatsten, hiervoor zijn we 4 handige mensen nodig i.v.m. de veiligheid!
  • Zaterdag 13 oktober, willen we vanaf 9.30 de buitenwanden plaatsen. Dit zijn plaatsen zoals ook boven aan boei 12. Hiervoor zijn we weer vele handen nodig!
  • Vanaf 20 oktober elke zaterdag paar mensen voor bestraten en hemelwater aanleggen nodig.

Opgeven kan bij Theo Helder geef hierbij u voorkeur aan welke dag u wilt helpen, alle beetjes helpen en vele handen maken licht werk.

Aansluitend aan de loods wordt met de douches gestart de planning hiervoor wordt nog gemaakt de komende tijd. Met jullie hulp hebben we dan volgend seizoen 2x zo grote heren en dames kleedkamers en een ruime stalling voor de begeleidingsboten.  Alvast bedankt voor de inzet.