DelfSail Proefpakket

Ook de kapiteins van de grote boten tijdens DelfSail zijn klein begonnen!

Zeilvereniging Schildmeer is een actieve zeilvereniging die al sinds 1942 bestaat. En is één van de grootste zeilverenigingen van Noord-Nederland. Een gezellige groep van ongeveer 40 jeugdzeilers leert bij ons spelenderwijs om veilig te zeilen in een Optimist. Hierbij krijgen ze persoonlijke begeleiding van enthousiaste en gediplomeerde instructeurs. Onze zeillessen zijn wekelijks op vrijdagavond van april tot en met september. In het najaar geven we zeillessen in het weekend en het hele jaar door organiseert de jeugdcommissie leuke activiteiten.

We organiseren een proefaanbod op drie woensdagavonden: 26 juni, 3 juli en 10 juli, waarbij kinderen kennis kunnen maken met zeilen. We starten om 18:30 uur en de zeilles duurt tot ongeveer 20:30 uur. Durf jij het avontuur aan te gaan?

Informatie: De kosten voor deze proeflessen bedragen in totaal € 30,-. Daarnaast krijg je tijdens de proeflessen een zwemvest van de vereniging. Je hoeft niet te beschikken over eigen zeilkleding; een regenbroek, jas en stevige schoenen zijn voldoende. De proeflessen zijn geschikt voor kinderen vanaf ongeveer 7 jaar en een zwemdiploma is vereist.

Aanmelden: Je kunt je aanmelden via onderstaand inschrijfformulier. Voor meer informatie, kun je mailen naar training@zeilverenigingschildmeer.nl of bellen naar 06 – 299 678 37. Na je aanmelding ontvang je een bevestiging van ons.

Adres: Roegeweg 3A, 9629 PA te Steendam